رسانه کلیک – اینستاگرام محبوبیت بالایی میان کاربران دارد. در این مطلب آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم. 

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اشتراک گذاری عکس و ویدیو در جهان است که برای کاربران یک نسخه دسکتاپ نیز دارد. در این مقاله قصد داریم تا نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر را بررسی کنیم.

برای انجام این کار باید از نرم افزارهایی که در این زمینه به شما کمک می کنند، استفاده کنید که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر توسط Vivaldi

این مرورگر وب یک برنامه بسیار کاربرپسند است که نسخه موبایل اینستاگرام را روی سیستم عامل ویندوز و مک ارائه می دهد. این برنامه را باید دانلود کنید.

پس از دانلود، این برنامه را باز کرده و به وب سایت www.instagram.comمراجعه کنید. در صفحه باز شده، نسخه موبایل اینستاگرام ظاهر می شود. به حساب کاربری خود وارد شوید.

روی علامت + که در پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید تا وارد فضای آپلود عکس شوید؛ یک عکس را انتخاب کرده و به راحتی آن را پست کنید.

پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر توسط BlueStacks App Player

این برنامه یک شبیه ساز اندروید است که بسیار قدرتمند عمل کرده و به کاربر اجازه دسترسی آسان به اینستاگرام را می دهد. این برنامه را دانلود کنید. برای اولین بار باید کمی صبور باشید تا برنامه به صورت کامل لود شود. سپس زبان صحیح خود را انتخاب کرده و روی فلش رو به پایین کلیک کنید.

روی Continue کلیک کرده و وارد حساب کاربری Google خود شوید.

در این برنامه به یک نسخه شبیه سازی شده Google Play Store دسترسی دارید. اینستاگرام را جستجو کرده و آن را دانلود کنید. پس از نصب، این برنامه از شما اجازه می خواهد تا به لوکیشن و لیست مخاطبین دسترسی داشته باشد؛ اگر با آن مشکلی ندارید، گزینه Accept را انتخاب کنید. پس از لحظاتی برنامه اینستاگرام ظاهر می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

BlueStacks دقیقا یک نسخه مشابه از اینستاگرام موبایل را برایتان ارائه می کند. پس همانگونه که در موبایل از آن استفاده می کردید، وارد حساب کاربری خود شوید.

برای آپلود کردن عکس روی علامت + موجود در پایین صفحه کلیک و گالری را انتخاب کنید. سپس از منوی ظاهر شده و پس از انتخاب Other، گزینه Pick from Windows را کلیک کنید تا بتوانید عکس موردنظر خود را یافته و آپلود کنید. دقیقا همانند نسخه موبایل، می توانید برای عکس یک فیلتر و متن انتخاب کرده و آن را آپلود کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی